God Dag!

Hej på er vänner! Har sovmorgon till klockan 11 idag så började morgonen med lite frukost och plugg. Har missat ett stort massageprov jag måste ta igen i veckan, plus att jag har ett nytt massageprov på torsdag, inte bra! Dessutom börjar nationella provet i både moderna språk och matte närma sig, och jag har lite tyskauppgifter kvar att göra som jag inte hunnit med. Fullt upp med andra ord! Idag måste jag dessutom skippa ridningen för att åka och hämta ett jobb istället, så det känns lite trist, men sen blir det även föreläsning med Jan Eliasson som ska dra igång Europaveckan här i Gävle, så det ska ju såklart bli kul! Och så hockeymatch mot Danmark ikväll då. Som sagt - fullt upp!
Ute skiner solen i alla fall, och det märks verkligen att våren är här nu! Hoppas bara att den är här för att stanna! Tänkte se om jag får låna syrrans cykel så jag kan cykla ner till stan nu, tänkte kolla på present till föreläsarna när de kommer om ett par veckor nu innan skolan börjar. Har kommit på precis vad de ska få, men vågar inte avslöja något här, man vet ju aldrig vem som kikar in ;) Naturligtvis ska ni få höra när de varit här! ALLA detaljer ska ni få! Det är verkligen det som håller mig uppe och peppar mig nu, föreläsningen! Ni anar inte hur mycket jag längtar dit - ska bli så SJUKT roligt!! Hoppas det blir lika bra som jag tror, och att vi får dit en stor publik!!
Ha en bra da´!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0