I Told You - Never Lose Hope!

Fullt kaos på platsen som vanligt, men jag lyckades komma därifrån efter två och en halv timma, ett jobb rikare! Ska jobba tio dagar på sommarskolan för åttondeklassare. Tänk att jag ska bli lärare jag också, haha, både mormor och mamma är det liksom ;) Har sagt att jag ALDRIG ska bli lärare, trots att folk har tjatat på mig sen jag var liten att jag kommer bli det, men tio dagar kan väl inte skada liksom^^ Jaja, ska ner till biblioteket nu för att skaffa mig en bra plats till föreläsningen!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Annika Snäll

Grattis till jobbet! Vilken skola ska du då vara på? Vilket/ vilka ämnen ska du undervisa i? Lycka till!

2012-05-07 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0