Luften Gick Ur

Efter en helt galen vår, och ett helt galet läsår!, blev det helt plötsligt jäkla tomt. I och med föreläsningen avslutade jag en galet stressig period, och då gick också luften ur mig litegrann. Helt plötsligt hade jag ingenting att göra, inget ställe att vara på och ingenting att förbereda. Vad skulle jag nu göra? Egentligen stämmer det ju inte riktigt, jag har MASSOR att göra! En jäkla resa till KALIFORNIEN att förbereda, och en sommar att planera! Men för stunden kändes allt bara..... Tomt. Så mycket energi, tid och hjärta jag lagt ner på föreläsningen, och på livet, så helt plötsligt var vi på andra sidan.
Nu har två dagar gått och jag antar att det är dags att ladda om. Imorgon skulle jag egentligen på jobbintroduktion, men den blev uppflyttad till onsdag. Istället blir det ridlektion, och så Eurovision såklart! Helst hade jag satt mig på ett tåg till vackra Stockholm, men med tanke på att mitt konto står på noll blir det nog inget sådant denna gång, tyvärr. Fina, fina Stockholm, Gud vad jag saknar dig<3
Nu blir det grillat och Let's Dance. Hörs!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0