Leve Livet!

Är så lycklig just nu! Kände i eftermiddag hur jag bara inte kunde sluta le, hur jävla bra allt kändes, och jag bestämde mig för att INGENTING skulle få förstöra min kväll - så nu sitter jag här på Starbucks, fånler och sjunger med i Taylor Swift-låtar. Jag skojar inte, stod verkligen inne på Forever21 för någon timme sen och sjöng högt med till låtarna som spelades, och dansade genom butiken. For Real!
 
Veckan har varit ganska känslosam egentligen. Mycket stress, pappa fyllde 50 och medan de firade det med pompa och ståt hemma i Sverige satt jag här borta, har suttit på känslomässiga föreläsningar, etc. MEN, så kom helgen! Eller det började egentligen i torsdags. Sociologilektion! Prov! PANIK! Men det kändes så himla bra måste jag säga! Kanske inte ska säga för mycket innan man får resultatet, men just nu lever jag på känslan. Fick dessutom tillbaka quizet från förra veckan - som kändes PISS! MEN! 92% + 1 extra credit poäng. SCORE! Igår chattade jag lite med syrran efter skolan, vilket kändes bra, och sen blev det en kaffe med en kompis jag inte hunnit träffa på länge. Lite gym, lite läsa, rummet för mig själv för andra natten i rad..... Idag tog jag det lite lugnt, var på skolan vid 10 för att gå på en föreläsning annordnat av FN om barnsoldater. Intressant! Ner på stan, lunch och gym. Starbucks, checkade ekonomin - och för första gången sedan jag kom hit så ville jag inte lägga mig ner på golvet och grina! Sprang på några kompisar på stan, sprungit runt med dem, lyckades hitta ett par jeans på första försöket (jag har INTE gått upp en endaste storlek OCH min rumpa såg SÅ SEXIG ut i dem dessutom. Ännu mera SCORE!). Sen var jag sugen på bio, men eftersom det börjar närma sig halloween så är det enda som visas skräckisar (not my cup of tea so to speak) så efter en sväng på Yoghurtland hamnade jag återigen på Starbucks. Har verkligen kalori- och sockerbombat ikväll, men va fan, MAN MÅSTE FÅ LEVA IBLAND!!! (Sorry att jag är så pepp, men lycko- och sockerchock kombinerat kan skapa sånt ;)).

Okej, för att lugna ner oss lite då, vad händer annars här borta? Inte mycket måste jag säga. Skola, mycket plugg, mycket Project HOPE, håller på och drar igång en gammal klubb igen.... Fullt upp! Fortfarande ingen aning om vad jag vill göra i framtiden, men paniken har lagt sig. Det kommer! Nu ska jag knipa igen och slänger in en bildbomb från denna veckan, och vad vi gjort med Project HOPE! 
 
 
 
 
 
Och det här är vad jag sjunger på för tillfället (SÅ JÄVLA BRA);
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0