Feeling Better

Wohoo! Vaknade imorse och kände i hela kroppen att det gått åt rätt håll över natten. Igår nådde jag botten och mådde SKIT, men idag mår jag mycket bättre! Fortfatande lite snorig, tung i huvudet, och småhostig, men betydligt bättre! Skippar träningen idag också, eventuellt blir det en promenad ikväll eller imorgon, och går allt som det ska kan det nog bli en lätt löptur på fredag! 
 
 
Igår gick jag på min enda lektion, och åkte hem direkt efter det. Struntade i klubbmöte och alltihopa. En kompis kom över en sväng för att hjälpa mig med ett projekt till skolan, som jag ÄNTLIGEN har lyckats lämna in, sen tog jag det bara lugnt, försökte plugga lite, och la mig tidigt. Mådde så himla dåligt igår, orkeslös och ont i huvudet. Men men, huvudsaken är att jag mår bättre idag! Ska försöka få lite plugg gjort nu, har MASSOR att göra!, och sen blir det sociologi och spanska i skolan, ett snabbt samtal med löptränaren, och sen åker jag hem för att fortsätta kurera mig. 
 
 
Till sist vill jag bara att ni ska se Halebops nya reklam, om ni ännu inte sett den. Låter den tala för sig själv.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0