Förkyld

Det är officiellt - lilla jag har lyckats dra på mig en förkylning i New York. Har ju varit så stolt och nöjd över att jag inte varit sjuk på närmare ett år, men nej, nu gick det inte längre. Vaknade upp igår morse med ont i halsen, drack en massa te och hoppades på att det skulle gå över, men idag har jag ännu ondare och är även lite snorig. Dricker te och käkar vitaminer like a crazy person - hatar att vara sjuk! Blir ingen löpning för min del idag, vilket tar emot lite med tanke på att jag inte tränat på över en vecka, men så får det bli. Bara att hålla tummarna för att jag är back on track (bokstavligen) på onsdag istället.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: unwanted and wanted

alltså du är i NY hihi klaga inte på en förkylning ;)

2013-04-02 @ 21:54:03
URL: http://unwantedandwanted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0