Grått och Mulet

Ute är det mulet och grått - men i hjärtat skiner solen! På riktigt alltså, sitter här med tända ljus, lurar mig själv att tro att jag pluggar medan jag egentligen gör allt annat än det, och mår riktigt bra. Köpte ett ekologiskt doftljus som jag älskar i söndags på Earth Day och det brinner mer eller mindre hela dagarna. Underbart! Doftljus är verkligen något man inte kan få nog av, varför har jag inte använt mer sådant tidigare i mitt liv?! Köpte för övrigt även tre ekologiska tvålar, gjorda här i Kalifornien, som luktar helt fantastiskt, men sparar dem tills jag landar i Sverige igen. Mindre än fem veckor nu tills jag lämnar det här stället - läskigt!! I natt drömde jag att jag flyttade till Berlin när jag kommit hem... Det kanske man skulle göra, haha?! Ja hörrni, möjligheterna är många. Nu ska jag fortsätta lukta på mitt doftljus och njuta av förmiddagen innan jag ska iväg till skolan!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0