That Time of the Month

Hur duktig man än är på att träna och äta rätt så är det trots allt en vecka när det bara inte går att vara duktig. Livmodern krampar och blodet sprutar - att då bege sig iväg på en löptur och komma hem och käka gurka och spenat?! Nej tack! Det är oerhört svårt att hålla sig on track under mensen, men samtidigt är det viktigt att inte komma allt för långt ifrån the road you're on. Igår tränade jag 15 minuter högintensivt och käkade ett paket Ben&Jerry's. Idag blev det endast en promenad till mataffären, och det jag kommer att unna mig är Toblerone. Men utöver det försöker jag att äta så nyttigt jag bara kan - frukost, lunch, snack, och middag. Som vanligt. Och en extra vilodag är okej - men inte fem. Att löpturen blir till en långpromenad är också helt okej. Så länge man ser till att komma igång så fort det bara går efter att lingonveckan är över!
 
Favoriten<3
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0