Excited - and scared!

Oj oj oj, nu händer det saker! I förra veckan hämtade jag Mio på Arlanda och sen dess har det varit mer fullt upp än någonsin. Att försöka hantera livet samtidigt som man är småbarnsförälder är verkligen en cirkus och jag fattar inte att jag fortfarande lever. Samtidigt känns det lättare för var dag som går, vi kommer varandra närmare och lär oss hur vi fungerar. Jag tror det kommer bli bra bara vi får lite tid! På torsdag flyttar vi ner till Stockholm och på måndag är planen att jag ska börja jobba. Spännande spännande! Livet är verkligen sjukt spännande nu, och också lite läskigt. Men än så länge går det bra! Om ett par veckor kommer vi ha kommit in i lite rutiner och allt kommer att kännas lättare igen. Skönt. This is all the update ni får just nu, bloggar mer när jag orkar och hinner. Slänger in lite bilder på Mio också. Ha det gött!
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad gullig! Vad ska du jobba med? Lycka till!

Svar: Som lärarvikarie på en vikariepool!
Lina Lilja

2013-08-27 @ 11:41:38
Postat av: marie louise

Hej! Vi adopterade våra hundar samtidigt, vi hämtadw alejo och toribio..skulle vara skoj och få kobtakt med dig..kram

2013-08-31 @ 10:45:59
Postat av: marie louise

Hej! Vi adopterade våra hundar samtidigt, vi hämtadw alejo och toribio..skulle vara skoj och få kobtakt med dig..kram

Svar: Hej! Åh vad roligt! Skicka gärna ett mejl till mig, [email protected] så får vi prata mer! :)
Lina Lilja

2013-08-31 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0