Happy Saturday!

God förmiddag! Tänk att vi redan kommit en vecka in i december - galet! Idag blir det rätt lugnt, pappa kom på besök igår och sov över, men han skulle iväg så har redan stuckit. Om en stund ska jag och Mio iväg och träffa lite hundkompisar och gå på promenad, sen kanske vi fortsätter in till stan för att kika på lite julklappar samt en ny vinterjacka till mig. Julklapp från pappa! En välbehövd sådan. Min nuvarande köpte jag på en outlet i Kansas 2009 för typ 300 spänn, så man kan väl säga att den har gjort sitt... Imorgon blir det kanske en till sväng till stan - älskar Stockholm nu så här i jultider! - och eventuellt en sväng för att kika på ridande lucia. Nästa vecka blir stenhård med jobb, och så på fredag kväll kommer mamma och kör hem mig till Gävle för lite julledigt! Såååå välbehövligt! Längtar!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0