Make Up Store på Julgalan

Oj vad jag var trött när jag kom hem igår - men fasen vilken rolig dag jag var med om! Anlände till Göransson Arena vid 10, efter lite genomgång blev det direkt till smink - därefter följde en dag fylld av klädprovning, träning, höga klackar, hår, ännu mer smink, lite hår till, massor av träning.... Och så showen! Med tanke på att jag drömt om att få gå på en catwalk sedan barnsben, en dröm jag aldrig trodde skulle bli sann, så var jag förvånansvärt lugn. Det var oerhört bra modeller och make-up-tjejer med som gjorde att man kände sig trygg. Jag fick temat "punk" och blev galet nöjd med kläder, hår och smink. Såg jag inte galet cool ut?! Extra roligt var att min frisörsalong var den som var ansvarig för hår - och min frissa som är mammaledig sedan ett år tillbaka kom förbi och var den som fixade mitt hår! Har saknat henne som en galning nu när hon varit borta, är så himla nöjd med henne, men hoppas att hon blev sugen på att komma tillbaka nu så jag kan gå till henne snart igen! Efter jag modellat klart mötte jag upp mamma, syrran och mormor som var på plats för att se showen, så såg vi den tillsammans innan vi åkte hem och jag däckade vid ett-tiden. Underbart rolig och härlig dag! Hoppas jag får chansen att gå på catwalken igen en vacker dag - FANTASTISKT roligt! 
















Tack Make Up Store, Sotlugg o Linlugg samt Julgalan för en underbar dag!

Puss o Kram 
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0