Flyttat!

Ja idag har jag burit och burit och burit! Är en Kan själv! människa ut i fingerspetsarna så naturligtvis tackade jag nej till alla som erbjöd sig att skjutsa mig i sin bil, och gick istället fram och tillbaka tre gånger. Där fick jag dagens workout! Till ett nytt hem kom jag i alla fall, och har spenderat eftermiddagen med att packa upp och fixa. Härligt! Tyvärr har jag ingen säng ännu, men jag hoppas den kommer imorgon. En natt på golvet går att överleva! Har även packat upp min necessär i badrumsskåp, något jag inte gjort på läääääääääääänge. Har liksom bott i necessären i ett år! Eftersom jag reser omkring och flyttar så mycket så har det helt enkelt blivit lättast så... Men nu har jag fått mig ett hem! Ett RIKTIGT hem som jag verkligen ska känna mig hemma i! I alla fall i fyra månader, sen är det dags att flytta igen... Och igen. Och igen. När jag tänker på hur mycket jag har flyttat senaste året, och hur mycket jag ska flytta omkring det kommande året... Det gör mig lite ledsen. Men men, man har sådana perioder i livet också! 
 
 
Ska se lite American Idol nu, och sen sova tidigt. Ett träningspass väntar klockan sex imorgon bitti! 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0