Löpning, Spöregn och Hagel!

Var ute på en löptur i förmiddags. Efter två minuter började det dugga, och snart spöregnade det. Och haglade. I Kalifornien! När jag kom hem, just som regnet avtog (såklart) var jag dyngsur in på underkläderna. Jaja, jag tog mig ut och, bortsett från vädret var det en riktigt bra tur!
 
 
Efteråt var jag dock grymt trött och hela kroppen känns seg. Blev lite pluggande, men snart fann jag mig sökandes jobb, mejlandes lärare och andra saker. Jag bestämde mig för att tacka nej till en hejdå-fest jag var inbjuden till ikväll till en svensk tjej som åker hem på söndag. Jag behöver vila! Tyvärr blev jag illa tvungen att pallra mig till mataffären då jag, hur mycket jag än vred och vände på det, inte ens kunde skrapa ihop middag ikväll - än mindre lunch imorgon. Men nu ska jag däcka framför tvn. Spendera kvällen tillsammans med alldeles för många kalorier. Och imorgon blir det vilodag! Kroppen behöver verkligen ta igen sig nu känner jag.
 
 
Och just ja, glömde nästan... Ni har väl sett att det pågår en stor polisjakt i krokarna?
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16209769.ab
 
....
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0