Sagobröllopet!

Få svenskar vet nog vem Fredrik Eklund är - men desto fler amerikanare känner till svensken. Mäklare, entreprenör, mångmiljonär och tv-stjärna. I mina ögon är han dock främst Sigge Eklunds bror, då det lilla jag egentligen vet om honom har kommit ifrån honom i podcasten han har tillsammans med Alex Schulman. För en dryg vecka sedan gifte sig Fredrik med sin man Derek Kaplan på en paradisö utanför Florida. Jag har följt bröllopet, både innan och efter, via Alex&Sigges podcast. I det senaste avsnittet pratade Sigge om hur det var, och det lät så himla romantiskt! Nu har det kommit en artikel på QX hemsida om bröllopet, och medan jag läste och såg på alla bilder rann tårarna längs kinderna. Så galet romantiskt och vackert det verkar ha varit! Så perfekt! Precis som jag en dag vill ha det...
 
Fredrik Eklund och Derek Kaplan byter ringar i solnedgången på ön Little Palm Island utanför Key West, Florida.
 
Ni MÅSTE helt enkelt gå in och läsa artikeln på QX (ni hittar den här), och kanske också se säsongsavslutningen av Million dollar listing New York där bröllopet, enligt Sigge, ska visas. När, var och hur... Ja det får ni helt enkelt ta reda på själva. Eventuellt återkommer jag på den punkten. Men jag vill passa på att skicka iväg en grattis hälsning till Derek och Fredrik, och ett stort lycka till med både äktenskap och bäbis! Samtidigt drömmer jag mig iväg till mitt eget bröllop, och håller en tumme för att jag också ska ha hunnit tjäna ihop några miljoner tills dess...
 
Husband and husband!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0