Zumba!

Då var denna skolvecka över också. Den har gått fort, varit spännande och lärorik. Är oerhört nöjd med mina kurser och över mitt schema, fråga mig dock igen på onsdag innan mitt spanskaprov och jag kanske säger något annat... Närå, men so far so good! Har även hållit igång med träningen riktigt bra, det känns väldigt bra än så länge! Känner utvecklingen. Snart ska jag dra iväg i mörkret och kylan (oerhört opeppande) till ett efterlängtat zumbapass. Kul! 
 
 
Annars går det också bra. Har haft två väldigt bra dagar nu i slutet på veckan, pluggat en del, träffat lite vänner, tränat massor, tittat på tv och skypat lite. Livet rullar på helt enkelt. Och så försöker jag tänka lite på framtiden. Vad jag vill göra och hur jag ska ta mig dit. Det är spännande och lite läskigt att tänka på, men det blir nog bra! 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0