Easier to Breathe!

Åh, idag är det så mycket lättare att andas! Ringde ett samtal imorse, för att boka om en anställningsintervju. Jag förberedde mig på att få hänga lite i kö, få krångla med schema, och få skjuta upp den där intervjun till framtiden... Istället fick jag prata med en jättetrevlig person som bokade in mig till på måndag! Sen stack jag till pappa, fixade lite kvitton och bokade även resa till Ödeshög. Så nu är bekräftelsen inskickad och klar, det finns ingen återvändo - 10 juli till 21 juli är jag på Vipassanakurs! Läskigt med spännande! Jag har en tårtbotten i ugnen som verkar bli bättre än jag vågade hoppas på, jag skrev ett mejl angående något jag oroade mig lite över, men jag fick snabbt svar och allt är som det ska. Och så fort tårtan är klar ska jag cykla över till en kompis och fika. Mys!! Det är roligt, jag gör ju en astmautredning hemma, och blåste i den där manicken idag igen. Det är inte bara en psykisk inbillning att det är lättare att andas, nu när oron är borta blev resultatet betydligt bättre än det varit de senaste dagarna. Härligt!! Så ja, nu ska jag fortsätta gå på lätta fötter och andas djupt, fira midsommar imorgon, spela tennis, sola, bada och ta det lugnt. Sen drar vi igång med alla måsten igen efter helgen! PUSS!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0