Jävla sjukvårdshelvete

Ja, livet här hemma i Sverige rullar på med golf, träning, alldeles för mycket mat och sötsaker, en del trevliga telefonsamtal - och en del mindre trevliga telefonsamtal... Ni vet ju hur mycket det tog emot att ringa läkaren för att be om en astmautredning, och nu har jag ringt tre olika hälsocentraler utan att få någon som helst hjälp. Kul! Tidigast jag kan få hjälp är i höst. Jahapp, det hjälpte ju liksom. 
 
 
Jag har inte varit hemma en vecka än, och så mycket har hänt samtidigt som allting bara snurrar och är konstigt. Hjärnan fastnade någonstans mitt över Atlanten - och orken lika så. Imorgon över dan kommer jag att befinna mig i Stockholm och springa på lite möten, och sen tar jag kvällsflyget till mormor. Vill man vila upp sig är det till hennes lilla ö man ska åka - lugn och ro, vatten och sol. Underbart! Sen i mitten på nästa vecka hoppas jag att orken har hittat hem igen, för då blir det fullt upp ett par dagar igen. Sen har jag semester fram till 26/6, vilket ska bli skönt, och därefter är jag fullbokad fram till mitten på augusti typ. Det blir nog bra! Ser fram emot en fullspäckad och oerhört spännande sommar! 
 
 
Nu ska jag försöka pallra mig upp från soffan där jag hamnat och packa lite till resan till mormor, samt ge mig ut på en löptur. En kort löptur i alla fall, så långt benen orkar. Vi höres!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0