Härlig dag i solen!

Imorse så hade jag helt enkelt inget annat val. Hur tungt det än kändes så var jag helt enkelt tvungen att ta mig iväg på en löptur. 30 minuter senare dröp jag av svett men var också väldigt lycklig! Nästa vecka planerar jag att varva mina 30 minuters turer med 40 minuters turer. Efter en lång härlig dusch har jag nu suttit timmar i solen och läst - supermysigt och galet varmt! Hinkar i mig vatten och svettas som en tok! Får gå in och svalka mig emellanåt... Börjar även bli lite solbränd här och där trots att jag smörjer in mig ordentligt med spf 20 eller 30 beroende på område.
 
 
Det gäller dock att njuta så länge man kan! Det ska bli kyligare igen i slutet av helgen och regn i veckan. Trots att det är sommarväder så är det ju trots allt bara mars... Mars ändå, kan ni fatta?! Helt galet ju! Mindre än tre månader till ni ser mig i Sverige - och endast tre veckor till resan till NYC. Tiden går så fort! Jag liksom längtar och har separationsångest på samma gång, det kommer minst sagt bli tufft att resa härifrån i maj. Men men, nog om det nu! Nu ska jag ut och njuta i solen!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0