Härlig morgon!

Igår eftermiddag tog min roomie och hennes kille småhundarna med sig och hoppade på ett plan mot San Fransisco, vilket innebär att det bara är jag och labradoren kvar i lägenheten denna helg. Spenderade gårkvällen med att se filmer, först Shelter och sen Make the Yuletide Gay (mer om dem i ett senare inlägg). Tur man hade hunden att pussa godnatt innan man kröp ner i den kalla, tomma sängen... 
 
 
Imorse ringde väckarklockan 6.00 sharp. Upp och hoppa och ut på en löptur, sen dusch, mata hunden och frukost. Nu sitter jag och ser nyheterna och ska snart sminka mig och pallra mig mot skolan. Solen skiner - men inatt var det storm ska ni veta! Väldigt blött ute, och till och med snö på de kringliggande bergstopparna. Det har regnat en hel del denna vecka - men det har varit välbehövligt. Farligt när det blir för torrt, det blir lätt skogsbränder då... Jaja, så kan det vara - nu ska jag fortsätta denna fredag! Ha en bra kväll Sverige!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0