The 100-challenge

Som ni alla vet har jag varit aningens omotiverad till att träna på senaste tiden, så jag bestämde mig för att lägga in något nytt för att få en nytändning. Igår kväll bestämde jag mig för att dagens träning skulle bli 10 minuters rodd som uppvärmning, sedan 100 lunges (per ben), 100 armhävningar och 100 crunches. Tänkte att det inte kunde vara allt för tufft, och jag behövde en halvlugn träningsdag då jag vet att morgondagens träningspass ska vara riktigt tufft. 
 
 
Dock insåg jag inte hur tufft det faktiskt är att göra 100 styck av ovanstående övningar. Crunches gick ganska bra, men de andra alltså. H-E-R-R-E-G-U-D! Skakade när jag pallrade mig ner mot omklädningsrummet, och för ett tag trodde jag att jag skulle spy. Nu känner jag mig lite bättre, men också jävligt trött i kroppen. Hur fasen jag ska överleva morgondagen är för mig en gåta! Men roligt var det, och det blev verkligen en nytändning. Nu gäller det bara att hålla motivationen uppe! Allra först ska jag krypa i säng. Sömn är så oerhört viktigt när det gäller återhämtning! Godnatt vänner.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0