Workout At the Beach

I helgen ställde vi om våra klockor här borta, så det är ljust en timme till på kvällarna. Det innebär att hela vår löparlektion utspelar sig i solljus så därför tog våran coach oss till en workout på andra sidan gatan idag - på stranden. Det låter mysigt va? Solen i ryggen, vågorna i bakgrunden, sand mellan tårna... Låt er inte luras, att springa i sanden är ASJOBBIGT!! Och efteråt har man sand precis ÖVERALLT! Men ja, det var rätt mysigt - och man är mega stolt över sig själv efteråt. Dock gick jag +-0 idag efter att ha promenerat förbi 7/11 på vägen hem, kom ut med ett paket Ben&Jerrys FroYo Chocolate Fudge Brownie - och snabbt käkade upp hela paketet... Oh well, är det that time of the month så är det. (Världens bästa ursäkt som ingen kan argumentera mot) Nu ska jag se klart säsongsavsnittet av Swithed at Birth - och sen ska jag sova så jag orkar morgondagen! 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0