Galet Varmt!

Det är så galet hett här i södra Kalifornien idag! Just nu står temperaturmätaren (jag har HELT glömt vad det heter! Vad heter det?!) på över 30 grader. Jag sitter inomhus och hinkar vatten och har fläkten på högsta för att inte svettas ihjäl. Gick ut för att lägga i tvätt, och nog för att det blir som en gryta inom våra staket, men ändå. PUH! Var ute på en joggingtur imorse vid nio, då låg temperaturen på 25 grader. Jag insåg att om jag inte kom iväg då skulle jag aldrig komma iväg. Känns bra! Käkade plättar till lunch och nu blir det plugg, plugg, plugg. 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: anna

Termometer ;)

Åt samma sak till lunch, fast jag körde två bananer och två ägg och åt med turkisk yoghurt och kiwi. Gött!

Svar: Ah, termometer! Danke ;)
Lina Lilja

2013-05-03 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0