Jävla Skitpackning

Har spenderat hela jävla dagen med att försöka få ihop min packning. Det var betydligt jobbigare och svårare än vad jag trodde! Efter x antal timmar, strax före klockan fyra, gav denna envisa jäkel tillslut upp och packade i en till väska. 135 jävla dollar för ett extra incheckat bagage är vad jag kommer få betala. En hel jävla dag spenderade jag. Och det är ändå knappt så att det går ihop. Ännu mindre ekonomiskt. Plus hela grejen med att jag åker imorgon. Och så brinner det i bergen så hela stan är täckt av rök. En riktigt jävla pissdag helt enkelt. Nu längtar jag bara tills på torsdag, till att få stå på Arlanda och (förhoppningsvis) ha allt bagage på andra sidan Atlanten. 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0