Min Nya Idol - Justin Timberlake!

Mr. Timberlake är en man som man definitivt har stött på genom åren, både som artist och skådespelare. Jag har aldrig varit ett stort fan av mannen. Visst gillar jag honom, en del av hans musik är rätt bra, han gör bra filmer, men inte mer än så. Den här våren har detta ändrats. Först har jag sett en massa SNL-avsnitt med honom, både gamla och nya, och för mig som egentligen inte är speciellt förtjust i SNL (inte min typ av humor) ÄLSKAR jag avsnitten med Timberlake. Han är så jävla skön! Hans nya musik är GRYM, favoriten är Mirrors, och den första delen av det nya albumet går på repeat på Spotify, samtidigt som jag längtar som en tok tills nästa del kommer i höst. Han känns som en oerhört trygg, säker och snäll människa, sådana som vi behöver fler av i världen. Tummar upp för Mr. Timberlake!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sorry för dålig kvalité, bästa jag kunde hitta... Min absoluta favoritsketch med Mr. Timberlake!!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Nitha

:-)
Kan inte hjälpa ,men det är såååå snyggt med killar i kostym :-)
Ja han sjunger bra och är söt att titta på.

2013-05-02 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0