NOH8!

Så var det sommarlov. Igår morse hade jag mitt sista prov, och efter det bara kollapsade jag. Spenderade större delen av gårdagen inbäddad i täcket på soffan, tittandes på youtube videos. Huvudet värkte och jag ville helst bara somna och aldrig mer vakna. MEN, det var min sista tisdag i stan, jag ville gå förbi Farmers Market en sista gång, och jag hade bestämt mig för att unna mig en pedikyr för att fira att jag hade sommarlov - så det är vad jag gjorde på eftermiddagen/kvällen. ÅH så underbart det var!! Behövde det verkligen! Tänkte ta en massage också innan jag åker hem - passa på liksom. När jag kommer hem blir det liksom dubbelt så dyrt... Vi är verkligen alldeles för dåliga på att unna oss saker i Sverige!
 
 
Idag har jag mest bara tagit det lugnt, sett fler youtube videor, legat i solen, tagit en hundpromenad... Har mer eller mindre redan checkat ut från Santa Barbara nu, och längtar hem galet mycket. Ska försöka ta tag i tvätt/städ/packning imorgon, så jag slipper sitta och panik-göra allt i sista sekunden. För övrigt så skaffar jag mig mer och mer planer till sommaren också - nu har jag bokat in en Danmarks-tripp i augusti! Närmare bestämt för att NOH8 Campaign comes to town!! Fattar verkligen inte att jag ÄNTLIGEN ska få min egen bild, så galet roligt!! Har dessutom signat upp för att vara volontär under dagen. GAH vad jag längtar!!! 
 
 
 
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0