Back to business

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen, och de senaste dagarna har varit en blandning av ångest och förväntan. Jag har haft en sådan fantastisk sommar med allt från Gotland och Almedalen till massa CUF och Way Out West. Och så Pride såklart. Jag har hittat tillbaka till mig själv och lyckan, vilket gör att jag blir lite nervös att jag ska tappa mig själv igen nu när hösten tågar in. Samtidigt känner jag mig sjuk förberedd och taggad för en fantastisk höst, och jag har omringat mig med underbara människor som jag alldeles säkert tror kommer hålla mig flytande. Mot nya äventyr helt enkelt!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kikade in här, när jag kollade på senast uppdaterade på bloggportalen.

Lycka till nu för imorgon :)

2014-08-12 @ 21:18:48
URL: http://carolinesreflektioner.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0