Back on track

Almedalen dag två och idag är jag lite mera redo. Det blev inget seminarium alls igår, utan istället lämnade vi Visby vid fyra och åkte hem till stugan för en kvällspromenad på stranden, fotboll och tidigt i säng. Imorse började jag med seminarium vid 9 om psykisk ohälsa och ungdomar som inte går i skolan. Mycket intressant! Sen sprang jag vidare till Migrationsverket där en kvinna berättade om hur hon flydde Bosnien 1992 och hamnade i Sverige, och idag jobbar på just Migrationsverket. Härligt med en massa sådana seminarium idag på SD's dag! Nu ska jag passa Mio ett tag medan mamma ska på något seminarium, sen ska jag se ett seminarium om jämlik vård klockan 12 med bland annat Julia Mjörnstedt från Ung Cancer. Skoj! Hörs senare :)




Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0