Fullt upp!

Ledsen för dålig uppdatering härifrån Gotland. Fullt upp minst sagt! Har varit på massor av seminarium - från föreläsning om ledarskap med Hamrén och Sundhage, till debatt om arbetsförmedlingen med CUF, till samtal med Therése Alshammar, till samtal om droger och kriminalitet med KRIS, till debatt om HBTQ-frågor hos RFSL - och så seminariet med stort S idag, det med AIK och normarbete inom fotbollen. Under rubriken "Fotboll för alla" presenterade AIK ett normkritiskt arbete och seminarium som helt klart överträffade mina förväntningar! Ska berätta MASSOR om det någon annan gång (när jag inte ligger i sängen och bloggar från telefonen samtidigt som jag lyssnar på VM-kvartsfinal). Gjorde också ett test igår, samma som förra året, som mäter bland annat BMI, kroppssammansättning och syreupptagningsförmåga. Förväntade mig rätt kassa resultat med tanke på hur lite jag tränat senaste året, men resultatet var inte alls så tokigt! Genomsnittlig mot hög syreupptagningsförmåga (och då har jag i princip inte konditionstränat alls på snart ett år!), normal fettprocent (men högre än förra året) och hög muskelmassa (men något mindre än förra året). Mycket nöjd att jag trots allt inte tappat så mycket! Tackar Mio för det :) Pratade även med en naprapat som vill göra ett försök och behandla min onda fot (krävs bara tre timmar på lika många veckor - och 2100 spänn...). Han verkar dock väldigt duktig och jag är beredd att ge honom en chans om min pappa har möjlighet att stötta mig ekonomiskt. Får hoppas på det! Annars är det kortisonspruta som gäller. Ska snacka med min läkare på måndag, får höra vad hon säger också...

Jaja, nu ska jag sova! Imorgon blir det Almedals-paus och istället en sväng till Blå Lagunen, Fårö och Rute Stenugnsbageri. Mys! 



















Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0