Detox-update

Nu har jag detoxat i tre dagar och det har faktiskt gått över förväntan! Det värsta sötsuget släppte efter första dagen, jag har inte haft någon huvudvärk och jag känner mig fräsch och sover gott på nätterna! Hittills har jag i princip levt på smoothies och sallad och frukt. Idag har jag också börjat med de detox-tabletter jag ska käka som hjälper kroppen att rensa ur alla gifter. De blev försenade med posten, därav kunde jag inte börja med dem förrän idag, annars hade jag kört igång med dem dag ett.
 
 
Jag har skött mig väldigt bra med min detox! Det enda lilla "fusket" jag gjort var att jag blandade lite dipp med hälsoyoghurt och dippade gurka i. Annars funkar det väldigt bra - jag äter när jag är hungrig och proppar i mig färsk frukt och annat mumsigt! Om någon dag kommer jag att börja äta riktiga måltider igen - men fortfarande detox-vänliga. Min första måltid ska bli kyckling med rostade rotfrukter och egengjord tzatziki! Längtar, det ska bli sååå gott!!
 
 
Idag har jag för övrigt varit hos doktorn igen, angående min onda fot. Träffade en fantastisk läkare som verkligen tog mig på allvar - det första jag gjorde efter besöket var att gå till receptionen och ange henne som min familjeläkare! Nu är jag ordinerad Voltaren i två veckor för att se om det lindrar, annars går vi vidare till kortisonspruta osv. Visserligen rimmar väl inte smärtstillande tabletter så bra med detox, men det är som det är. Just nu är jag beredd att göra vad fasen som helst för att bli av med smärtan i min fot. Längtar efter att kunna ut och springa med Mio! Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan det kan ske.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0