Glad Midsommar?

Midsommarafton... I år firar jag den inte alls. Inga blommor, ingen stång, ingen musik, inga grodor, ingen tårta, inget grillat, inga gäster - nada. Familjen är antingen bortrest eller jobbar, och jag har verkligen inget behov av att skapa mig planer bara "för att ha något att göra". Solen skiner ändå inte, och jag är fortfarande på alldeles för dåligt humör för att träffa en massa folk. En god bok och lite fotboll duger bra för mig denna dag.
 
Har för övrigt beställt en ny telefon nu. Dock blev det fel i min beställning (jävla inkompetenta säljare!) så nu sitter jag återigen i telefonkö för att få det fixat. Men men... Hade velat ha en 32GB eftersom att min 16GB varit proppfull i över ett år, men det skiljde 1200 spänn i pris och jag är fattig nog som det är, så jag får överleva. Mest taggad är jag över att det ingår ett Fitbit Flex armband som ska bli sjukt spännande att få prova! Hoppas det är lika bra som man hört. 
 
Nu ska denna fattiglapp gå på en hundpromenad, laga lite lunch och sen gräva ner sig med sina böcker igen. Trevlig midsommar på er! Drick lagom.
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0