Hej Almedalen!

Så vid lunchtid idag intog vi till sist Gotland och Almedalen. Mamma sprang genast iväg på seminarium medan jag och Mio började strosa omkring för att se vad som händer här (kan ju inte ta med honom in på seminarium). Efter att ha strosat runt i omkring en timme kände jag hur o-redo jag var inför detta spektakel. När man har legat hemma på soffan i två veckor och inte brytt sig ett skit om omvärlden är det ett ganska stort hopp till att plötsligt befinna sig mitt i smeten med tusentals andra människor som alla vill berätta för mig varför just de har rätt. Jag pallade helt enkelt inte utan köpte lite lunch och la mig vid vattnet i solen. Här har jag nu legat och njutit av solen i två timmar - sååå skönt! 


Alldeles nyss vaknade jag till av att dimman drog in och kylan kom. Tänkte gå en prommis med Mio och se om vi kommer in på Svenska Kyrkans seminarium vid halv fyra (ska vara utomhus så borde kunna gå), men sen är jag redo att åka från Almedalen för dagen och åka hem till stugan och mysa och titta på fotboll. Hoppas mamma håller med! Ska försöka uppdatera er allt jag kan under veckan :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0