Mot Almedalen!

De senaste dagarna har jag hunnit träffa lite vänner, hämtat mamma på flygplatsen, och fortsatt mysa i regnet. Blev också en sväng till Ockelbo Marknad idag tillsammans med mamma och hennes plånbok ;) Fick med mig lite härligheter hem faktiskt! En del underkläder och ett par riktigt sköna byxor - lite yoga-style liksom! Supernöjd. Imorgon blir det packning som gäller och på måndag far vi till Gotland för en kombinerad Almedalen/semestervecka! Får se hur lätt det bir att slita sig från det fullspäckade Almedalsschemat för lite semestertid och vandring på ön, men vi får göra det bästa av det helt enkelt! Hoppas vädret kommer till oss också. Nu ska jag se klart Colombia - Urugay matchen innan jag går och lägger mig! Först vill jag bara lämna er med en sjukt inspirerande vägg, en sån här ska jag också ha en dag:
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0