Dags för tentor!

Oj oj oj vilka dagar det har varit nu de här sista två. Massor av plugg, PT-praktik och en hel del skratt. Det känns så galet sorgligt att vi i klassen ska splittras imorgon, nu när vi precis har lärt känna varandra på riktigt. Men men, that's life I guess. Vi kommer ju jobba i samma bransch så det är ju inte otänkbart att vi kommer stöta ihop lite nu och då. Hoppas dessutom kunna hålla lite kontakt med vissa av dem i alla fall, åtminstone via sociala medier. 
 
 
Ja, så hur känner jag nu då, så här två månader senare? Var det värt det? 60 000:-, massor i förlorad inkomst och en hel del tid och energi? Definitivt. Oavsett hur det går efter det här, om jag hamnar i konkurs för att allt går åt helvete och inser att det här var ju inte alls det jag skulle hålla på med, så kan jag utan att tveka leva med att jag spenderade två av mitt livs månader på SAFE och utbildade mig till PT med det härliga gäng jag har fått hänga med. Det har varit en fantastisk tid och jag ångrar ingenting! Nu kör vi :)
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0