Let's Dance!

Igår vad jag med morsan och såg Let's Dance live - vilken upplevelse!!! För det första hamnade vi allra längst fram, vid dansgolvet mitt emot juryn, vilken ju var helt sjukt. Mitt emellan Kenzas familj och Mårten Nylén med fru. Vi fick flytta oss fram och tillbaka under programmets gång för att de emellanåt behövde våra platser till intervjuer och sånt (så David skulle få plats "i publiken"), men det var bara kul tyckte jag! Och kändistätt var det också, alla var supertrevliga och ställde gärna upp på bilder vilket var roligt! Satt och pratade massor med Kenzas kille Aleks som var hur härlig som helst!! Fantastiskt trevlig människa :) Hela produktionen var fantastisk, all personal och allting var hur tillmötesgående och härlig som helst! En underbar kväll helt enkelt!
 
 

Här satt vi!! Sjukt va?! Bättre platser hade man inte kunnat drömma om!
 
 
Fantastiskt trevliga (och snygga!!) Kenza och Calle! Alla dansarna var helt underbart roliga, sociala och trevliga också, superkul att se! 
 
Minns ni hur jag träffade Daniel Paris i Almedalen i somras, pratade med honom men vågade inte be om en bild? Well, träffade honom igen igår och var tvungen att ta tillvara på min andra chans! Sån himla härlig människa, enkel att prata med, glad och social! Superkul att få prata med honom igen :)
 
Fina, fina Benjamin<3 Visste ni att han bad innan hans dans? True story, tyckte det var väldigt fint! Sånt som man får reda på när man är där live! Tyckte verkligen han var jätteduktig igår, och fick verkligen tvinga mig själv att sitta kvar på min plats och inte gå fram och krama honom... Han såg ut som en ledsen hundvalp!! Rös när han och Sigrid dansade, på riktigt. Han är fantastisk! Hans personlighet lyser liksom igenom i dansen, så himla härligt! Sa till honom typ 10 gånger i samband med att bilden togs att jag tyckte han var jätteduktig men vete fan om det gick fram. Menar det dock - Benjamin var ju typ hela anledningen till att jag var där!!! Himla synd att han inte själv förstår hur fantastisk han är. (Men åh andra sidan - vem fan gjorde det när man var 16 bast?!)
 
Snubben vars jobb jag tänkte sno om några år!
 
Så, summa summarum - en helt underbar kväll! Fantastiska människor, skitrolig show, bästa platserna... Kunde inte haft en bättre kväll! Nästa år kommer jag hänga på låset och se till så jag får se showen live igen! Går en hel del på tv-inspelningar och shower, men måste nog säga att Let's Dance slår allt so far. Det bästa med att göra sånt här är att få se allt som händer bakum kulisserna, tycker det är helt fantastiskt roligt! Som att Benjamin bad före hans dans, eller att Calle satte saliv under skorna för att få bättre grepp mot golvet, eller att David är en fantastiskt duktig improvisationskomiker och oerhört social med publiken. Att jag dessutom kan läsa läppar gör det hela ännu roligare, eftersom att jag inte behöver höra vad alla säger till varandra, utan jag kan se vad de sägar - då får man reda på ännu mer! (Ja, jag är en galet nyfiken människa...) Oh well - gå och se Let's Dance säger jag bara!! Tack alla som var där för en härlig kväll - från er som delade ut filtar medan man stod i toalettkön till er som deltog i tv-programmet!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0