Tenta - check!

I söndags gjorde jag alltså de sista tentorna för PT-licensen. Redan igår fick jag svar på att jag klarat teorin - wohoo! Nu väntar jag bara på svar angående mina praktiska tentor. För övrigt gjorde jag teoritentan på 45 minuter, måste vara rekord till och med för mig... Är sjukt glad att jag klarade den trots den korta tiden, annars hade jag blivit galet förbannad på mig själv som stressade igenom det hela! Oh well, den är fixad i alla fall. Bara nervösa väntan på praktiska kvar!

 
Igår hade jag en lugn dag med slapp på soffan, långpromis med hunden, en tupplur på eftermiddagen på dryga två timmar och tja... Lite sånt. Bara andas, sova och vila upp mig helt enkelt. Idag är jag tillbaka lite mer och har ett möte inbokat, lovat syrran att följa med på yoga ikväll och hjälper morsan med lite skolarbete. Resten av veckan sen ska jag jobba. Och så är det ju dags att börja jobba och dra igång företaget också! Läskigt, spännande och roligt! Hörs mer senare!!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Jag tänkte höra hos vilka du utbildat dig till PT hos? Vad kostade det och hur lång var utbildningen? :)

Svar: Jag utbildade mig hos SAFE Education och är SUPERnöjd!! Rekommenderar dem verkligen! Utbildningen kostade 60000:- och är ca 2 månader lång :)
Lina Lilja

2014-04-04 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0