Lååååång dag

Upp tidigt igen imorse, in till jobbet. Lektioner fram till lunch, sen var syrran och hennes kille snälla och kom och hämtade mig och körde mig till nästa del av dagen. Denna del bestod av fotografering inför en reklam som kommer inom kort. Tänker låta er hållas med den teasen för tillfället, så berättar jag mer inom kort. Lite läskigt med fotografering sådär, jag som är så totalt o-fotogenisk. Men men, som tur är så hade jag andra som är mer vana med sånt med mig, och en snubbe som kan photoshop riktigt bra bakom kameran, så någonting bra ska de väl lyckas skaka fram på mig! Sen blev det en sväng till stan, kika omkring i lite affärer och byta lite storlekar på födelsedagspresenter jag fick av pappa i helgen. Fick en jättefin sport-BH, baddräkt och träningshandskar. Dock har jag så stora händer att den största storleken i modellen pappa köpt till mig inte var stor nog, så fick bli en annan stretchigare modell... Oh well. Sen blev det bio med min mentorsungdom, såg "Love, Rosie" - fantastisk film som jag verkligen rekommenderar! Nu har jag landat hemma och tänkte snart krypa i säng. Imorgon blir det kiropraktorn, jobb hemifrån, Mio-mys och DS-möte! 
 
 

 

Puss o Kram

Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0