Fullt upp i höst!

Här trodde man att livet skulle lugna ner sig lite efter valets slut - och istället är det helt tvärtom. I höst ska jag försöka balansera två jobb, volontärjobb hos mentor.se, polisen OCH Ung Cancer, mina uppdrag inom CUF/C, en agilitykurs, planerandet av min feta födelsedagsfest, samt att vara ensamstående matte. Hur fan det ska gå ihop är sjukt oklart, men vi får ta det en dag i taget. Imorgon börjar vi med en galet lång dag då morsan fyller 50 och ska firas! Direkt efter jobbet. För jobba ska jag ju också göra ja.... Herregud. Stefan Löfven, kan du inte införa 36 timmars dygn? Tack på förhand. 
 
Fina Mio var med och kampanjade de sista kvällarna! Bästaste bäbisen <3
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0