Wonderful Weekend

Har haft en sådan fantastiskt härlig helg! Drog igång i fredags med styrelsemöte, och sedan blev det lite skönt barhäng innan vi drog hem. Har haft en kompis som har sovit hos mig hela helgen som jag inte träffat på flera år, så det var så himla kul att catcha up lite med henne igen! Igår blev det en sväng in till gymmet (aka jobbet). Det var rätt lugnt så passade på att få in ett riktigt härligt pass. Sen var det mello på kvällen - awesome som vanligt! Även idag var det en sväng till gymmet som gällde. Sen har jag också tagit långpromisar med Mio, gosat massor med honom och sett en massa videos från One Directions turné som drog igång i Australien i helgen. Så himla grym helg, alldeles lagom intensiv! En blandning av jobb, nöje och vila helt enkelt :)
 
 
Nu ska jag krypa i säng så jag är fräsch och redo för nya veckan som rivstartar imorgon med jobb och sedan Gaygalan!! Men innan jag drar vill jag visa två saker jag ramlade över bara minuter efter att jag postade mitt förra inlägg, som bevisar min poäng så himla bra att jag bara måste visa er:
 
 
Alltså det här är så fint att jag bara villl gråta (okej, jag grät på riktigt första gången jag såg det). Harry, I love you, and I'll always be there for you too <3
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0