Feeling better

Imorse väckte Mio mig vid strax efter sju och tvingade mig gå ut med honom. Det händer väldigt sällan - han är normalt en riktig sjusovare - och mycket riktigt var han fruktansvärt dålig i magen. Väl tillbaka inne kröp vi ner i sängen igen och låg riktigt, riktigt nära och gosade. Han somnade om på en gång medan jag låg och bläddrade lite på telefonen, men efter en liten stund somnade även jag om och sov ett par timmar till. Vaknade med MASSA ångest och ville bara iväg och göra någonting, men andades lite, käkade frukost, och myste lite till. En långpromis med Mio på eftermiddagen med Hannah och Amanda i öronen gjorde att jag mådde MYCKET bättre, och jag har till och med känt mig hungrig på eftermiddagen kvällen och ätit inte mindre än TVÅ tillagade måltider idag! Nu kikar jag på Så Ska Det Låta och sen ska jag sova. Imorgon väntar en ny vecka med jobb och andra spännande saker!
 
This is so fucking true and so me I don't even know where to start....
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0