It is what it is

Well.... Something's bothering me, and I'm not really sure what it is. Det har hållit på några veckor nu, och verkar bara stegra. Känslan av att något är fel, något som stör mig, men jag kan inte riktigt sätta fingret på exakt vad det är. Jag tycks helt uppslukad av min egen hjärna större delen av tiden, vilket till och med börjat skrämma mig. Hur många tankar får det plats i ett huvud egentligen? Jag sover, men vaknar inte utvilad. Jag har inte ro att läsa, eller ens titta på en kort tv-serie. 
 
 
Well, jag tänkte mest titta in och säga att jag lever och att jag... Mår. Insåg igår att jag inte riktigt ätit på ett tag, och jag vet att då har det gått långt och att det är dags att rycka tag i sig själv (stadie 1 - tröstäta, stadie 2 - inte hungrig, stadie 3 - kommer inte ens ihåg att jag inte har ätit). Så idag har jag i alla fall ätit. Och tvättat. Skulle städa också men... Kom inte så långt. Nu ska jag omsluta mig själv i ett långt, varmt härligt bad och umgås lite mer med alla tankar som fyller min hjärna. Återkommer om jag lyckas hitta något vettigt där bland dem.
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0