Slut på lovet

Jahapp. Imorgon bär det av hem till Stockholm igen och på onsdag är det dags att pallra sig iväg till jobbet igen. Jag trodde det här lovet skulle bli tiden då jag lyckades lista ut vad jag vill göra i mitt liv, och lägga upp en plan för 2015 - men istället har jag bara sovit, sovit och sovit. Jag har knappt orkat träffa någon eller göra något över huvudtaget. Det har onekligen varit en galen höst, eller egentligen har det varit galet sedan jag kom hem från USA vilket nu är över 1,5 år sedan, så att vila ikapp mig var onekligen vad jag behövde. 
 
 
Så nu är det dags att återgå till vardagen och jag känner mig nästan lika clueless kring livet som jag gjorde när jag for hit för två veckor sedan. Den här våren blir det jobb, jobb, jobb. Och jag blir nog kvar i Stockholm även till hösten. Jag vill verkligen jobba upp en PT-karriär här. Music/Sports Management-utbildningen får vänta lite. Jag vill fortfarande gå den, men 2015 är nog inte året för det. Jag har så mycket åldersångest hela tiden, det är nog dags att jag lugnar ner mig lite, andas och inser att jag (förhoppningsvis) har många år på mig att uppfylla mina drömmar och att om jag har gjort allt by the time jag är 30, vad ska jag göra sen dårå? 
 
 
So anyways.... Back to life. Ikväll ska jag njuta av mina sista lediga timmar, läsa och sticka och se på hockey. Hörs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0