Andreas Carlsson!

Så igår var jag på föreläsning med Andreas Carlsson. Jag var riktigt taggad innan - jag läste hans självbiografi "Live to win" när den kom ut för ett antal år sedan och bara ÄLSKADE! Hans föreläsning fick mig bara att älska honom ännu mer. Jag har varit på många inspirationsföreläsningar och man kommer därifrån totalt over the moon och tror att man kan göra allt, men den här föreläsningen var annorlunda. Jag kom inte ut därifrån och trodde att jag kunde göra allt - jag kom ut därifrån stensäker på att jag kan göra allt! Han bombarderade oss dessutom med handfasta tips på HUR man ska ta sig till toppen och GAH jag bara älskade varje sekund! Han är dessutom riktigt rolig och världsbäst på att dela med sig av intressanta anekdoter från han otroligt spännande liv. Men han var också väldigt väldigt vanlig, och om man lyckats snappa upp något mått av divighet kring honom under idol så kan jag tala om att den finns inte för fem öre! Jordnära som få och extremt ödmjuk. Omöjlig att inte älska! Om ni inte läst hans böcker så rekommenderar jag er att göra det NU NU NU!!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0