Zayn left

Aldrig trodde jag att jag som 21-åring skulle spendera en onsdagskväll grinandes över ett boyband. Zayn har hoppat av One Direction - och jag vet på riktigt inte hur jag ska gå vidare med mitt liv. Jag har grinat hela kvällen till den grad att jag nu har fått huvudvärk. Måste också försöka komma fram till hur i hela friden jag ska försöka förklara mitt svullna ansikte och mina svullna ögon för mina elever imorgon.... 
 
Yeah I'm so not okay.
 
Jag hade så mycket jag hade tänkt skriva på bloggen idag, var helt inspirerad och allt, men nu... Ja nu det här. JAG FICK ALDRIG SE DEM, ALLA FEM, THE ORIGINAL ONE DIRECTION, LIVE!!!! Jag är helt säker på att det här är något Zayn har funderat på i flera månader, men jag tror att skandalen förra veckan där han anklagades för att ha varit otrogen på något sätt blev droppen, och att the final decision was made today. Och det lilla jag har sett från One Directions show i Jakarta ikväll så är jag helt säker på att killarna visste redan innan de klev ut på scenen. Alla bar svart, inklusive Harry som alltid är så färgglad annars, flera av dem sågs gråta, OCH HARRY HADE ZAYNS FRISYR!!!!
 
I MEAN SERIOUSLY!!!!! *EDIT! Tydligen grät Harry här för att någon slängt något på honom som träffade honom i ögat, och inget annat!* (Låter dock videon vara kvar pga håret, orkar inte leta upp någon annan video/bild at this moment)
 
Det fina i allt det här är att se fans från alla möjliga olika band och artister komma tillsammans och stötta 1D-fansen just nu. Det är fantastiskt allt stöd som 1D, Zayn och fansen får online just nu. A bright thing in all this. Det må låta töntigt att vara så upprörd över "något så litet som ett boyband" - men förstå hur många liv de, Zayn, har räddat. Förstå vilken förebild han har varit för så många. Herregud, it's all so messed up. 
 
Jag är också glad att Zayn fattade det här beslutet, att lägga av innan det var för sent, att lyssna till sig själv och ta hand om sig själv. Jag är glad att vi bara förlorade honom ur 1D - och inte på andra sätt. Jag är glad att han la av när han fortfarande har chans att rädda sig själv och komma tillbaka från allt det här. Jag älskar honom och stöttar honom till 100%, hur tufft det här än är så är det viktigaste att han mår bra.
 
Okay, jag ska inte ranta on allt för länge om det här, ville bara göra en kort uppdatering om att jag lever, men är långt ifrån okay at this moment. Ska nu försöka samla ihop mig och krypa i säng så att jag orkar pallra mig iväg till jobbet imorgon. Show must go on and all that. 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0